VEC: Výzva na predloženie cenovej ponuky
Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom v zmysle Zákona č. 343/2015 zákona. o verejnom obstarávaní tovarov, služieb a prác a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) Vás vyzývajú k predloženiu cenovej ponuky na predmet zákazky:
„Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre cca 70 zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2021“.
Spoločný slovník obstarávania (CPV):
Hlavný slovník: 55520000-1 Služby hromadného stravovania
Predpokladaná hodnota zákazky: do 50 000,- EUR bez DPH
Súčasťou služieb hromadného stravovania je príprava a dovoz obedov do priestorov výdajne stravy TSM, nachádzajúcej sa na adrese sídla TSM Nové Mesto nad Váhom, ul. Banská č. 6271/1, 915 01 Nové Mesto nad Váhom
Termín dodania predmetu zákazky bude päť pracovných dní v týždni okrem sviatkov po dobu 12 mesiacov odo dňa 2.1.2021 do 31.12.2021.
Úspešný uchádzač (poskytovateľ) musí dodržať nasledovné minimálne požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky:
- cca 70 obedov denne
- obedy dovážané každý pracovný deň počas doby trvania zmluvy 12 mesiacov
- dovoz obedov v čase od 10.45 do 11.00 hod.
- možnosť nahlásenia zmeny počtu obedov do 8.00 hod. daného dňa
- pri dodaní nesprávneho (nižšieho) množstva stravy alebo nekompletnej stravy, možnosť zjednania nápravy do 15 minút od telefonického nahlásenia vzniknutej nezrovnalosti
Požiadavky na kvalitu a kvantitu stravy:
- každé kompletné menu sa musí skladať z polievky, hlavného jedla, nápoja a ovocného kompótu/zeleninového šalátu
- na výber minimálne 1 druh polievky denne
- jedna porcia polievky musí mať objem minimálne 0,33 litra, v priebehu pracovného týždňa musí byť zaradený minimálne 1 x mäsový vývar (napr. slepačí, hovädzí, bravčový), minimálne 1 x viacdruhová zeleninová polievka, minimálne 1x smotanová polievka (napr. fazuľová, šošovicová, zemiaková), k jednej porcii polievky musia prislúchať minimálne 2 krajce chleba
- na výber minimálne 4 druhy hlavných jedál denne, z toho 2 druhy mäsitých jedál, 1 druh bezmäsitého jedla, 1 jedlo vo forme zeleninového alebo ovocného taniera
- jedna porcia mäsitého jedla musí obsahovať mäso bez kosti (napr. kuracie prsia, hovädzie zadné stehno, bravčové karé) o hmotnosti minimálne 100 gramov v surovom stave alebo mäso s kosťou (kuracie stehno, bravčová krkovička s kosťou) o hmotnosti minimálne 200 gramov v surovom stave, príloha k hlavnému jedlu (napr. zemiaky, ryža, cestovina) o hmotnosti minimálne 200 gramov v hotovom stave
- jeden druh mäsa sa môže opakovať maximálne 4-krát v rámci jedného týždňa
- jedna porcia bezmäsitého jedla musí mať hmotnosť minimálne 350 gramov: v priebehu jedného pracovného týždňa musia byť zaradené 1x cestoviny (napr. špenátové lasagne, špagety), minimálne jedno jedlo na báze zeleniny (napr. zapekaná brokolica), minimálne 1x jedlo na báze syra (vyprážaný syr)
- jedna porcia vegetariánskeho resp. ovocného taniera musí mať hmotnosť minimálne 400 gramov, v rámci jedného jedla musia byť zastúpené minimálne 3 druhy zeleniny/ovocia, musia byť zastúpené prednostne sezónne druhy zeleniny/ovocia
- jedno jedlo (polievka, hlavné jedlo) sa môže opakovať maximálne 2-krát za jeden kalendárny mesiac
- jedna porcia nápoja, podávaného k obedom, musí mať minimálny objem 0,2 litra, v období od apríla do októbra sú preferované studené nápoje (napr. voda so sirupom, ľadový čaj, voda), v období od novembra do marca sú preferované teplé nápoje (napr. ovocný, zelený, čierny čaj, biela káva)
- jedna porcia kompótu/šalátu musí obsahovať minimálne 100 gramov kompótovaného (čerstvého) ovocia/zeleniny
- pri každom jedle musí úspešný uchádzač (poskytovateľ) uvádzať údaje v nasledovnom rozsahu:
nutričná hodnota (sacharidy, tuky, bielkoviny) v gramoch,
energetická hodnota v kilojouloch,
hmotnosť mäsa v surovom stave v gramoch,
hmotnosť príloh v hotovom stave v gramoch,
hmotnosť bezmäsitého jedla v hotovom stave v gramoch,
hmotnosť vegetariánskeho resp. ovocného taniera v gramoch,
zoznam alergénov
Všeobecné požiadavky na predmet zákazky
Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky
Obchodné podmienky
Kalkulácia navrhovanej ceny na 1 stravnú jednotku:
- cena s dopravou v EURO bez DPH
- DPH v EURO
- cena s dopravou v EURO vrátane DPH
Pre rok 2021 bude cena predmetu stanovená ako cena pevná.
Stravná jednotka by sa mala skladať z polievky + chlieb a jedného hlavného jedla, ktoré bude na výber minimálne zo 4 ponúk obedového menu vrátane vhodného nápoja (§ 152 ods. 2 ZP).
Požiadavky verejného obstarávateľa na doklady
A/
Kompletne vypísaný a štatutárnym zástupcom alebo štatutárnymi zástupcami podpísaný krycí list v zmysle výpisu z obchodného registra alebo živnostenského listu so súpisom všetkých predložených dokladov
B/
V zmysle § 114 ods. 2 ZVO č. 343/2015 verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 ZVO.
Podmienky účasti
Požiadavky na technickú a odbornú spôsobilosť:
Uchádzač preukáže, že za predchádzajúcich 3 rokov (2017-2019) dodal služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to:
- zoznamom aspoň 3 zmlúv, každá v minimálnej hodnote 100 000,- EURO bez DPH
- potvrdeniami o poskytnutí služieb (referencie)
Uchádzač preukáže, že po celú dobu platnosti zmluvy bude disponovať jednou osobou zodpovednou za poskytovanie predmetných služieb s nasledovným vzdelaním a odbornou praxou:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou v študijnom odbore spoločné stravovanie (alebo ekvivalentom)
- minimálne 3 roky praxe v oblasti spoločného stravovania (alebo ekvivalentom) na pozícii vedúceho pracovníka
Dôkazové prostriedky:
- meno a priezvisko
- rok narodenia
- prehľad dosiahnutého vzdelania (názov inštitúcie, odbor, obdobie štúdia)
- prehľad doterajších pracovných skúseností (názov zamestnávateľa, pracovná pozícia, obdobie vykonávanej práce)
- podpis
Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite, a preto sa chce ubezpečiť, že uchádzač má skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Podmienka účasti má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.
Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je vyššie uvedené. Uchádzač, ktorý nesplní niektorú z podmienok účasti stanovených verejným obstarávateľom bude z procesu vyhodnotenia cenových ponúk vylúčený.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka.
Spôsob doručenia a lehota predkladania cenových ponúk:
Uchádzač predloží ponuku v e-mailovej podobe na adresu: mtz@tsmnm.sk v lehote do 2.12.2020.
Ing. Anton Veselka
riaditeľ TSM